Service & Aftersales
Kundetilfredshed er vores prioritet
PPS prioriterer fuld kundetilfredshed ved at levere kvalitetsservice og være en troværdig og professionel partner for alle vores kunder.
Egen serviceafdeling
Unikt for branchen, har PPS sin egen serviceorganisation med specialuddannede teknikere. Vores serviceafdeling har kompetencerne, ekspertisen og erfaringen til at håndtere en lang række opgaver; herunder installationer og istandsættelse af eksisterende udstyr, flytning af hele linjer, samt uddannelse af teknisk personale og operatører. Vores teknikere yder også service hos kunderne på udstyr, der ikke er leveret af PPS.
Skræddersyede løsninger
Vi tilbyder skræddersyede service- og aftersales-aftaler til vores kunder, der passer til individuelle behov. Aftersales serviceafdelingen leverer teknisk assistance af højeste standard til vores kunder, både planlagt og ved akutte nedbrud eller andre hasteopgaver. Da uplanlagte produktionsstop ofte er dyre, tilbyder vi hurtig og effektiv support, når en akut situation opstår. Desuden reducerer en planlagt vedligeholdelsesaftale nedetiden i produktionen, og service kan udføres, når det passer ind i din produktionsplan.
Direkte levering
PPS leverer desuden reservedele og forbrugsstoffer direkte til vores kunder. Med vores eget lager kan vi tilbyde vores kunder hurtig og effektiv levering, hvilket minimerer eventuel nedetid i produktionen.
Vil du vide mere?
For mere detaljerede oplysninger om vores service og aftersales, se venligst de enkelte sider via nedenstående links.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information om vores serviceydelser og aftaler, kontakt os venligst.